Předprodej byl ukončen

Jak na filmové PR?
WORKSHOP / LEKCE

Jak na filmové PR?

čtvrtek 4.4.2019 od 10:30
Kino Ponrepo, Praha

O akci

Po dvou úspěšných konferencích na témata hudební PR a módní PR přinášíme třetí zaměřenou na film.

Jak se komplexně zamýšlet nad propagací filmové či internetové tvorby? Jaké marketingové aktivity dnes fungují, jak uchopit sociální sítě a komunikovat s novinářem? Co udělat proto, aby vaše téma rezonovalo v médiích, na sociálních sítích i mezi diváky? Na co všechno myslet při tvorbě propagační strategie? V průběhu jednoho odpoledne nám šest odborníků z oblasti filmu, médií i marketingu představí svoji práci a podělí se ve 45minutových rozhovorech o své zkušenosti.

PROGRAM:
10:00 Registrace
10:30 Start, přivítání, seznámení

10:45 – 11:00 Jakub Šiler (Mall.TV) / Digitální věk a proměny filmového diváctví
Jakub Šiler je analytik obsahu internetové televize MAll.TV a v 15 minutové přednášce vysvětlí, jak se proměnil divák v digitální době. Kde a kdy se lidé chtějí dívat na filmovou či internetovou tvorbu.

11:00 – 11:45 Jan Bradáč (CineStar) / Filmový marketing
Jak do kina dostat co nejvíce diváků? Jak na filmovou propagaci v době Netflixu? Jaká je práce s blockbustery i artovými filmy? Jaké marketingové aktivity fungují? Co sociální sítě, Influenceři či outdoor? A fungují aktivity jako je newsletter či klub filmových fanoušků? Během naší konference vyzpovídáme Jana Bradáče, výkonného ředitele CineStar.

11:45 – 12:30 Kateřina Dvořáková (Aerofilms) / Možnosti propagace filmu
Jak zajistit co největší sledovanost filmu? Jaký vliv má na návštěvnost název filmu, podoba plakátu, práce s cílovou skupinou či s tématy jednotlivých filmů. Jaké aktivity mají jaký zásah a co dnes nejvíce funguje? Jak spolupracovat s novináři? To vše nám prozradí Veronika Dvořáková z Aerofilms.

12:30 – 13:00 Pauza

13:00 – 13:45 Iva Přivřelová (Filmová publicistka) / Jak spolupracovat s filmovým novinářem?
Jaké informace novináře zajímají? Kdy je potřeba mu je poslat a v jaké formě? Proč novináře některý film zaujme a jiný ne? O filmové publicistice a nastavení spolupráce s novinářem si popovídáme s Ivou Přivřelovou, která se filmu profesionálně věnuje od roku 2006. Jako externistka pravidelně píše do deníku E15, občasně i do deníků Právo a Lidové noviny a časopisu Film a doba. Od roku 2015 je členkou výboru Sdružení českých filmových kritiků a patří i do FIPRESCI.

13:45 – 14:30 Uljana Donátová (Kviff) / Propagace filmového festivalu
Jak velká má být kampaň filmového festivalu a jaké aktivity zahrnuje? Ovlivňují mediaplán komunikační trendy? Funguje ještě outdoor a má mít festival strategii pro komunikaci na sociálních sítích? Jsou pro filmový festival důležití novináři? A mohou se do propagace zapojit samotní návštěvníci? Nejen na tyto otázky se zeptáme Uljany Donátové, která působí 20 let jako PR manažerka a tisková mluvčí Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Za svou kariéru realizovala komunikační kampaně více než 55 domácím filmům jako jsou Vratné lahve, Ženy v pokušení, Líbáš jako Bůh, Líbáš jako ďábel, Muži v naději, Nestyda, Účastníci zájezdu, Odcházení, Román pro muže, Kuky se vrací, Ve stínu, Pohádkář, Pohádky pro Emu, Anděl Páně 2, Masaryk, Tlumočník a mnoha dalším. Přes 25 let se věnuje filmu jako specializovanému oboru, ať už jako dramaturgyně, scenáristka, šéfredaktorka či tisková mluvčí. V roce 2018 vydala román Taková ženská jako já.

14:30 – 15:00 Pauza

15:00 – 15:45 Eva Albrechtová (MALL.TV) / Jak se dělá PR online projektu?
Co funguje v online prostředí a jaké aktivity stojí za realizaci offline? Jaké to je dělat propagaci online televize? Jak zajistit co největší sledovanost? Na to se zeptáme Evy Albrechtové z Mall TV, která dříve působila také jako PR manažerka Stream.cz.

15:45 – 16:30 Martin Štěpanovský (Finále Plzeň) / Filmové PR na sociálních sítích
Film a sociální sítě. Jaké sociální sítě dělají propagaci filmu největší službu? Jaký zvolit obsah, jak ho nabírat, kolik investovat do reklamy, jak mluvit se svými fanoušky i hatery. A co influenceři? Jak spravovat sociální sítě pro filmový projekt vysvětlí Martin Štěpanovský, který kromě filmového festivalu Finále Plzeň pracuje pro Colours of Ostrava a SIGNAL festival. Má rád dobrý obsah, který nejen pěkně vypadá, ale také funguje. A k tomu všemu také školí a konzultuje další projekty, jak komerční, tak neziskové.

16:45 – 17:45 Speed dating – 15minutové osobní konzultace s Evou Albrechtovou a Martinem Štěpanovským.
16:45 – 18:00 Networking u vína
18:30 Konec akce

CENA:
1 490 Kč
(Cena zahrnuje občerstvení a nápoje.)

DOKLAD O ZAPLACENÍ:
Doklad o zaplacení vstupenky skrze smsticket.cz si můžete vyžádat na e-mailu info@smsticket.cz. V případě, že požadujete fakturu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

STORNO:
V případě zrušení vaší učasti na kurzu jsou platné následující storno podmínky:
do 3 dnů před konáním akce - vracíme kurzovné v plné výši,
méně než 3 dny před konáním akce - nevzniká nárok na vrácení kurzovného.
Účast náhradníka je možná.

NEWSLETTER:
K odebírání novinek o programu kurzů od PIARISTŮ se můžete přihlásit zde: http://kurzy.piaristi.cz/info.

Více informací

CENA:

1 490 Kč (Cena zahrnuje občerstvení a nápoje)

 

DOKLAD O ZAPLACENÍ:

Doklad o zaplacení vstupenky skrze smsticket.cz si můžete vyžádat na e-mailu info@smsticket.cz. V případě, že požadujete fakturu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

 

NEWSLETTER:

K odebírání novinek o programu kurzů od PIARISTŮ se můžete přihlásit zde: http://kurzy.piaristi.cz/info.