Předprodej byl ukončen

Jak na hudební PR?
PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE

Jak na hudební PR?

čtvrtek 20. září od 10:30
A Studio Rubín, Praha

O akci

Zveme Vás na kurz kulturního PR vzdělávací platformy PIARISTI.

O KURZU:
Jak realizovat efektivní PR kampaň hudební akce či samotného interpreta? Jaká jsou vhodná témata a kanály, které zasáhnou to správné publikum? Jak vyprodat koncert, prosadit se v zahraničí, dělat správně sociální sítě? Z celodenního kurzu, který bude probíhat formou rozhovorů se zajímavými a zkušenými hosty, si odnesete mnoho praktických informací, kontaktů i inspiraci, jak přemýšlet o PR v hudbě a jak se zaměřit na ty správné aktivity, které v současné době fungují.

PROGRAM:
10:00 Registrace
10:30 Start, přivítání, seznámení

11:00 – 11:45 Kristyna Koreis (fource.cz) / Jak vyprodat koncert?
Jaké jsou možnosti propagace hudební akce v ČR? Média, sociální sítě, outdoor, influenceři – jak na mediaplán, který dává smysl, a kolik to všechno stojí? Kristýna Koreis pracuje v promotérské společnosti Fource Entertainment, kde za čtyři roky vytvořila marketingové kampaně více než dvěma stovkám hudebních akcí od klubovek pro pár desítek lidí až po halové koncerty.

11:45 – 12:30 Veronika Douglas (Universal Music CZ) / 20 let hudebního PR v ČR
Kam se posunula propagace v oblasti hudby za posledních 20 let, jaké jsou trendy a co dnes funguje? Jak se dělá PR pro zahraniční umělce a jejich alba v Čechách? Jak komunikovat s novináři na dlouhodobé bázi a vybudovat si dobré media relations? Veronika Douglas působí více než 20 let ve vydavatelství Universal Music, kde má na starosti propagaci zahraničních umělců a jejich desek v České republice. 

12:30 – 13:00 pauza

13:00 – 13:45 Honza Vedral (Headliner) / Hudební publicistika v ČR
Jak vypadá hudební publicistika v Čechách? Jak novináře zaujmout a nabídnout mu kvalitně zpracovaná témata? Lze domluvit recenzi na album či koncert? Jak funguje redakce hudebního časopisu Headliner a kdo rozhoduje o jeho obsahu? Témata probereme s Janem Vedralem, který působil v redakci MF Dnes a v současnosti je šéfredaktorem tabletového časopisu Headliner.

13:45 – 14:30 Anna Mašátová (SoundCzech) / Hudební PR v zahraničí
Jaké jsou možnosti zahraničního PR pro české hudebníky a akce? Jak připravit elektronický press kit a jak se prezentovat v zahraničí? Oblast zahraniční propagace probereme v rozhovoru s Annou Mašátovou, která působí jako hudební publicistka. Úzce spolupracuje s hudební agenturou Jazz Meets World, booking agenturou Earth Music, festivaly Na jednom břehu či Colour Meeting. Je členkou týmu hudební konference a showcase Czech Music Crossroads, proexportní kanceláře SoundCzech, zasedá také v grantové komisi Ministerstva kultury pro Alternativní hudbu.


14:30 – 15:00 pauza

15:00 – 15:45 Jakub Pešek (LUNCHMEAT STUDIO) / Budování publika jako PR nástroj
Jak může zafungovat word-of-mouth při propagaci festivalu? Jak budovat publikum, které se bude každý rok vracet? Jak s návštěvníky pracovat celoročně a ne pouze nárazově před akcí? Potřebuje festival tištěná i online média? To, jak pracuje audiovizuální festival Lunchmeat celých 9 let se svým specifickým publikem, představí Jakub Pešek.

15:45 – 16:30 Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký (Colours of Ostrava) / Sociální sítě v hudbě
Proč a jak moc jsou důležité sociální sítě v hudební propagaci? Jak na dobrý obsah, který vaše publikum zajímá? Jak si v současné době vede organický dosah v porovnání s placenou propagací? Je copywriting důležitý? A co péče o fanoušky? Facebook, Instagram, Youtube, Twitter… co dává v Čechách smysl? A pracuje Colours of Ostrava s influencery? To vše odhalí Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký, kteří kromě Colours of Ostrava pracují také pro filmový festival Finále Plzeň, Divadelní léto pod plzeňským nebem a Mezinárodní festival Divadlo. 

16:45 – 17:45 Speed dating
20minutové osobní konzultace s Annou Mašátovou, Janem Vedralem, Martinem Štěpanovským a Jenem Zápotockým. Přihlášení proběhne na místě.

16:45 – 18:00 Networking u piva
18:30 Konec akce

Mediálním partnerem akce je Full Moon Magazine.

CENA:
990 Kč (1. vlna prodeje – 30 vstupenek)
1 490 Kč (2. vlna prodeje – 20 vstupenek)
(Cena zahrnuje občerstvení a nápoje)

VSTUPENKY: https://www.smsticket.cz/vstupenky/11166-jak-na-hudebni-pr

DOKLAD O ZAPLACENÍ:
Doklad o zaplacení vstupenky skrze smsticket.cz si můžete vyžádat na e-mailu info@smsticket.cz. V případě, že požadujete fakturu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

NEWSLETTER:
K odebírání novinek o programu kurzů od PIARISTŮ se můžete přihlásit zde: http://kurzy.piaristi.cz/info.