Základy budování úspěšné značky
čtvrtek 22.3.2018 od 14:00Impact Hub, Praha
Předprodej byl ukončen
Co dělají úspěšné značky dobře, že se jim daří dlouhodobě růst, mají skvělou pověst a do svého týmu přitahují ty nejlepší lidi? Dodržují pár pravidel, díky nimž položili silné základy, které jsou motorem jejich růstu a pomáhají jim překonat těžká období.
Na našem interaktivním kurzu se dozvíte, jak takové základy postavit. Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co dělat a čeho se vyvarovat.
Naučíte se:
● Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá.
● Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
● Jak popsat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
● Jak přemýšlet o konkurenci.
● Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image.
Školení je určené pro lidi, kteří budují novou firmu/značku, manažerům značek, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chtějí prohloubit marketingové znalosti.
Kurz povede Eva Vejvodová, konzultantka a lektorka s dvacetiletou zkušeností s budováním značek velkých firem.
Mým posláním je pomáhat firmám myslet, pracovat a chovat se tak, aby byly úspěšné a prospěšné. Poskytuji marketingové poradenství a školení firmám i jednotlivcům, kteří budují vlastní firmy nebo pracují jako manažeři značek.
S marketingem jsem se poprvé setkala před dvaceti lety, a to v oboru, kterému se dnes říká employer branding. Od té doby jsem ušla dlouhou cestu, na které jsem nejen budovala své znalosti a dovednosti při řízení velkých značek (např. Dove, Rexona, Algida, Albert) a jako marketingová konzultantka velkých firem (např. Nestle, Heineken, GE Money Bank), ale také se vyvíjel můj postoj k této disciplíně. Pořád se mi na ní líbí její komplexita, to, jak propojuje strategické a analytické myšlení a kreativitu, i důležitost týmové spolupráce. Hodně mi ale záleží na tom, jak a pro jaký účel je používaná. Jsem zastáncem toho, že výrobek nebo služba má zákazníkům přinášet hodnotu a zároveň minimalizovat škody působené svou výrobou lidem a přírodě. Věřím v pozitivní sílu značek, které takové výrobky a služby prodávají.
Proto pomáhám lidem a firmám takové značky budovat. Soustředím se na rozvoj marketingového myšlení, schopnosti rozumět komplexitě marketingu a jeho vztahu k dalším disciplínám ve firmě, poskytuji praktická doporučení, na co se soustředit i čeho se vyvarovat.