Předprodej byl ukončen

SmartTalk: Trendy v online marketingu
KONFERENCE / KONGRES / PŘEDNÁŠKA

SmartTalk: Trendy v online marketingu

středa 10.10.2018 od 20:30
Univerzitní kino Scala, Brno

O akci

Novinky ze světa online marketingu! Získejte aktuální přehled o efektivních nástrojích, pravidlech, strategiích a chystaných trendech v digitálních médiích od těch nejpovolanějších. Odborníci z popředních českých reklamních agentur Mark BBDO McCann Prague a Socialsharks nám prozradí, co jim nejvíc funguje.

 

Mark BBDO / Šárka Tošnarová (Digital Planner) a Michal Kubic (Digital Planner)

- připraví přednášku s tématem: Packshot na začátku není online. Jakože, cože?!)

- Večer nám poví o tom, že cesta k dokonalé 360 kampani už není tak přímá jako bývala. Obzvláště v digitálu musí být, více než kdy jindy, promyšlená a naplánovaná do posledního zobrazení.

 

McCann Prague / Martin Svetlík (Digital Creative Director)

-  bude hovořit o digitálním storytellingu. Ve své prezentaci se zaměří na případové studie ze zahraničí.

 

Socialsharks / Daniel Šilha (Online Advertising Manager)

- v přednášce s názvem Proč vám lidi nevěnují pozornost bude hovořit o tom, že v dnešní době je o mnoho víc budování pozornosti než hon za lajky anebo vysokými reachy

- hovořit bude o tom, proč by pro značky mělo být úspěchem spíše zapamatovatelnost jejich reklamy/značky. Vysvětlí i důležitost brand liftu a ad recallu, a také důležitost efektivního využití interaktivních formátů

- tuto „teoretickou část“ podpoří jejich krátkou případovou studií pro značku Nutella. V rámci kampaně vytvořili canvas, který měl skvělé výsledky, co se týče stráveného času-pozornosti přímo v něm

 

Moderátorem večera bude Karel Rujzl.

 

Mark BBDO

přináší prvotřídní reklamní práce postavené na synergii strategie a kreativity, která vždy musí fungovat jak v digitálním, tak i klasickém reklamním prostředí. Máme ten správný mix nadšení i zkušeností.

 

McCann Prague

Skupina McCann vznikla ve Spojených státech v roce 1930 sloučením agentur The H. K. McCann Company a The Erickson Company. V dnešní době má společnost 180 poboček ve více než 120 zemích světa. Od počátku 50. let byla průkopníkem konceptu integrované komunikace, která zahrnovala i disciplíny jako PR nebo sales promotion. Česká pobočka McCann Prague byla založena v roce 1991 a od svého vzniku patří stabilně mezi pět největších agentur v ČR. Pracuje pro značky jako Vodafone, MasterCard, L'Oréal, Airbank, Gambrinus nebo Coca-Cola. Za posledních deset let získala agentura přes 150 ocenění. Je také nejúspěšnější agenturou v soutěži EFFIE o nejefektivnější reklamu.

 

Socialsharks

jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen.

Více informací

Baví nás poznávat možnosti, lákají nás nové zkušenosti. Série přednášek o tom, jak využít život naplno.