Workshop: Jak na reklamu na Facebooku pro pokročilé?
WORKSHOP

Workshop: Jak na reklamu na Facebooku pro pokročilé?

středa 27. listopadu od 13:00
Vzletná, Praha
Vstupenka do mobilu
od 990 bez dalších poplatků do 1 490 Zobrazit ceny

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

předprodej končí 26. listopadu

Základní vstupenka

umělci, designéři, zástupci kulturních a neziskových organizac

Základní cena 990 Kč Koupit

Komerční sféra

lidé z agentur a freelanceři podnikající v oblasti marketingového či PR poradenství, komerční sféra

Základní cena 1 490 Kč Koupit

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

O akci

Zveme Vás na workshop vzdělávací platformy PIARISTI.


O WORKSHOPU:

Peníze umí utratit každý. Chcete vidět výsledky a čísla? Tak právě pro vás je určen technický workshop, kde se vaše kreativita spíše, než ve tvorbě krásné grafiky, bude projevovat ve způsobu přemýšlení o vašich zákaznících. Vše, co se naučíte, vám pomůže zlepšit výkon a utrácet své peníze efektivněji.
Ukážeme si, jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní ve Správci reklam i v Google Analytics. Že ještě nemáte na webu Facebook pixel? Společně si jej vygenerujeme a objasníme si, jak tvořit vlastní konverze. Chcete své publikum zaujmout něčím jiným než obrázkem a textem? Představíme si nové kreativní formáty. Říkal někdo remarketing? I ten bude! Zkrátka si povíme, jak vaši kampaň strukturovat a nastavit vzhledem k cíli, který má plnit. 

Kurz není určen pro začátečníky s reklamou na sociálních sítích. Pokud zatím využíváte pouze tlačítko “Propagovat příspěvek”, navštivte nejdříve kurz Základy facebookové reklamy. Dozvíte se tam, jak pracovat ve Správci reklam a jak vytvořit své první kampaně. Až si získané dovednosti dostatečně osvojíte, rádi vás uvidíme na tomto kurzu pro pokročilé.

LEKTOR:

Jitka Fialová, marketérka se specializací na výkonnostní reklamu na sociálních sítích, je absolventkou Digisemestru – semestrálního kurzu online marketingu pořádaného Jindřichem Fáborským. Díky studiu má přesah do PPC, emailingu, copywritingu a dalších marketingových disciplín. Další zkušenosti nasbírala v agenturách Grep Design a Business Factory. Na starosti zde měla reklamní kampaně pro klienty jako například COOP Morava, Fashion Arena Prague Outlet, Česká spořitelna, Mall.pl, Mall.sk či marketingovou konferenci NewsfeedDAY.

Více informací

 

CENA:

990 Kč (umělci, designéři, zástupci kulturních a neziskových organizací)

1 490 Kč (lidé z agentur a freelanceři podnikající v oblasti marketingového či PR poradenství, komerční sféra)

(Cena zahrnuje drobné občerstvení a nápoje)

 

KAPACITA:

20 osob

(Workshop bude zahrnovat obecnou část i individuální přístup ke každému účastníkovi a jeho dotazům)

 

DOKLAD O ZAPLACENÍ:

Doklad o zaplacení vstupenky skrze smsticket.cz si můžete vyžádat na e-mailu info@smsticket.cz. Administrátor reaguje obratem. V případě, že požadujete fakturu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

 

STORNO PODMÍNKY:

V případě zrušení vaší učasti na kurzu jsou platné následující storno podmínky:
do 3 dnů před konáním akce - vracíme kurzovné v plné výši,
méně než 3 dny před konáním akce - nevzniká nárok na vrácení kurzovného.
Účast náhradníka je možná.

 

NEWSLETTER:

K odebírání newsletteru s informacemi o kurzech komunikace se můžete přihlásit zde: http://kurzy.piaristi.cz/info.