SmartTalk: Trendy v online marketingu
PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE

SmartTalk: Trendy v online marketingu

čtvrtek 3. října od 20:30
Univerzitní kino Scala, Brno
Vstupenka do mobilu
Cena 170 bez dalších poplatků Zobrazit ceny

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

do konce předprodeje 12 dní

Sál

Základní cena 170 Kč

Balkon

Základní cena 170 Kč

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

O akci

Nasměrujte svůj byznys vstříc novým marketingovým trendům. To, co bude frčet v nejbližším období nám ukáží rakety české reklamy – agentury Zaraguza, Havas a Advertia digital. Přijďte se inspirovat jejich nápady a vizemi v podnětných přednáškách a zapojte se s nimi do diskuze. 🚀📈👍

Zaraguza / Roman Biath (Strategist)
– Thumb stopping ideas anebo proč se o trendech v onlinu naučíte víc na Pornhubu či u filmů od Tarantina než z marketingových konferencí. Hovořit budeme méně o datech a víc o online videu, brandingu v onlinu a kreativu.

Havas / Tomáš Cibor (Social Media Manager)
– Vstříc digitální transformaci: Digital je jeden z nejdostupnějších a zároveň nejrychleji se vyvíjejících marketingových kanálů. Klasické disciplíny jako je PR nebo OOH už stárnou, a pokud chtějí být atraktivní, většinou zdigitalizují. Trendem je všudypřítomná digitální transformace a musí se s ní naučit pracovat nejen ostatní disciplíny, ale i samotný digitál. Roste totiž význam spolupráce týmů napříč marketingovými aktivitami, takže hrabání si na vlastním písečku bude kontraproduktivní pro klienta (efektivita) i pro nás (vývoj). Aktuální výzva pro dělníky reklamy (nejen) v onlinu je proto otevření se novým disciplínám a pro klienty je výzvou maximální propojení marketingových aktivit, aby došlo k synergickému efektu.

Advertia digital / Honza Borýsek (CEO & Strategy Lead)
– Cílení podle zájmu je mrtvé, jak dál?: oficiální přesnost cílení podle zájmů je dle Facebooku a Instagramu okolo 60 %, zhruba 40 haléřů z každé koruny je tedy zacíleno na „náhodného uživatele“. Jak tedy dál? No zejména práce s pokročilým cílením přes remarketing, databáze klientů, look-a-like publika a ideálně jejich kombinování. Ukážeme si, jaký je ideální klíč k tvorbě těchto cílení, best practises na téma jak efektivně cílit na Facebooku / Instagramu v roce 2019.

Moderátorkou večera bude Tereza Kučerová.

Více informací

Baví nás poznávat možnosti, lákají nás nové zkušenosti. Série přednášek o tom, jak využít život naplno.