Předprodej byl ukončen

2FRESH Talks: Maminky nejsou cílovka, ale lidé s potřebami
PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE

2FRESH Talks: Maminky nejsou cílovka, ale lidé s potřebami

čtvrtek 31. října od 18:00
2FRESH Office , Praha

O akci

Zveme vás na další ze série 2FRESH Talks.

Jako marketéři rádi mluvíme o lidech v cílové skupině. O tom kdo jsou, co si myslí a jak se chovají. Oháníme se daty, trendy a barevnými grafy. Ale opravdu víme, co řeší a co očekávají? Zeptali jsme jich vůbec někdy?

Kategorie dětského zboží meziročně narostla o 23 %. E-shopy posilují pozici akvizicemi a značky hledají nové příležitosti, jak být efektivní v mediálním cílení. To je prostředí, kde jen mluvit k zákazníkům nestačí. Konkurenční výhodu mají ti, kteří znají svoje zákazníky a hlavně jejich potřeby.

Pokud se váš byznys zaměřuje na dětské zboží, Talk je přesně pro vás. Ukážeme vám postupy a také konkrétní zjištění, která vám pomůžou uchopit strategii značky nebo redesignovat e-shop.

Program 18.00 – 21.00

Budování důvěry ve značku – Olga Hrubá, 2FRESH

Co všechno víme o maminkách – Nicolas Vrba, Modrý koník

---- pauza ----

Praktické tipy pro strategii značky I redesign e-shopu – Lukáš Hubka Rýdl, 2FRESH

Panelová diskuze – 2FRESH, Modrý koník a Kristýna Tumpachová z MimiConcept.cz

---- občerstvení a networking ----

Co si z Talku odnesete

Zmapování chování maminek: Jaké používají technologie. Jak nakupují on-line. Na jakých platformách jsou nejčastěji. Jaká témata jsou pro ně důležitá.

Postupy a konkrétní zjištění: Co je přesvědčí o tom, že zrovna vaši značku budou považovat za důvěryhodnou. Na základě čeho se rozhodují. A také co jim schází a co očekávají.

Těšíme se na vás!