2FRESH Talks: Maminky nejsou cílovka, ale lidé s potřebami
čtvrtek 31. 10. 2019 od 18:002FRESH Office , Praha
Předprodej byl ukončen
Zveme vás na další ze série 2FRESH Talks.
Jako marketéři rádi mluvíme o lidech v cílové skupině. O tom kdo jsou, co si myslí a jak se chovají. Oháníme se daty, trendy a barevnými grafy. Ale opravdu víme, co řeší a co očekávají? Zeptali jsme jich vůbec někdy?
Kategorie dětského zboží meziročně narostla o 23 %. E-shopy posilují pozici akvizicemi a značky hledají nové příležitosti, jak být efektivní v mediálním cílení. To je prostředí, kde jen mluvit k zákazníkům nestačí. Konkurenční výhodu mají ti, kteří znají svoje zákazníky a hlavně jejich potřeby.
Pokud se váš byznys zaměřuje na dětské zboží, Talk je přesně pro vás. Ukážeme vám postupy a také konkrétní zjištění, která vám pomůžou uchopit strategii značky nebo redesignovat e-shop.
Program 18.00 – 21.00
Budování důvěry ve značku – Olga Hrubá, 2FRESH
Co všechno víme o maminkách – Nicolas Vrba, Modrý koník
---- pauza ----
Praktické tipy pro strategii značky I redesign e-shopu – Lukáš Hubka Rýdl, 2FRESH
Panelová diskuze – 2FRESH, Modrý koník a Kristýna Tumpachová z MimiConcept.cz
---- občerstvení a networking ----
Co si z Talku odnesete
Zmapování chování maminek: Jaké používají technologie. Jak nakupují on-line. Na jakých platformách jsou nejčastěji. Jaká témata jsou pro ně důležitá.
Postupy a konkrétní zjištění: Co je přesvědčí o tom, že zrovna vaši značku budou považovat za důvěryhodnou. Na základě čeho se rozhodují. A také co jim schází a co očekávají.
Těšíme se na vás!