PR Workshop: Firemní časopis, který bude cílovka milovat
středa 22. 1. 2020 od 15:00Impact Hub, Praha
Předprodej byl ukončen
Firemní časopis, který bude cílovka milovat
Pro koho je kurz určen?
Určeno pro všechny, kteří mají na starosti nebo se podílejí na vydávání firemního časopisu pro zákazníky nebo zaměstnance.
Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro své zákazníky nebo zaměstnance? Chcete, aby jej opravdu četli, podíleli se na jeho obsahu a těšili se na nové vydání? Nebo jen potřebujete restart firemního časopisu a chcete vytvořit Ferrari mezi firemními periodiky / newslettery?
PAK JE TENTO KURZ URČEN PRÁVĚ PRO VÁS
ujasníte si k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit
poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro vás vhodnější
uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
zjistíte, čím čtenáře z vaší cílové skupiny zaujmete tak, že se budou na každé vydání těšit
tipy a triky: ukážeme vám, že na tvorbu oblíbeného časopisu nejste a NEBUDETE sami. Vaši kolegové nebo zákazníci se k vaší misi sami s příspěvky připojí.
CÍL:
vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby
OBSAH
koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
jak poskládat informace a sestavit rubriky
praktické tipy pro psaní čtivého článku
návaznost časopisu na další aktivity
jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
periodicita, distribuce
BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ
Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.
Více o workshopu a nabídce dalších PR kurzů na www.natalielorencova.cz
Přednášející: Natálie Lorencová
Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří komunikační strategie nadnárodním korporacím, větším a menším firmám i jednotlivcům. Ve své profesi plně využívá zkušeností získaných jak z působení v top managementu korporace, tak i na straně agentury či médií. Specializuje se na vnitřní / interní komunikaci, interní PR vzdělávání a interní online komunikační nástroje. V roce 2007 byla nominována na celosvětové ocenění Excellence Award v kategorii interní komunikace. Navrhla a realizovala řadu úspěšných externích a interních eventů od celonárodních vzdělávacích projektů v České republice a na Slovensku přes sportovní události až po vánoční setkání nebo akce pro děti.
Kromě toho je autorkou řady úspěšných komunikačních kampaní v českých médiích pro značky i projekty. Do jejího portfolia patří například značky Schwarzkopf, Persil, Palmex, Silan, Taft, Fa, Gliss Kur, Got2be, Syoss, Schauma, Palette, Vademecum, Kadeřník roku, Jágr Team, Stavební spořitelna České spořitelny, atd.
Kromě perfektní orientace na mediálním trhu a schopnosti poskytnout svým klientům kompletní PR servis je expertkou na komunikaci značek, startupů a vnitřní komunikaci ve firmách. Úspěšně implementuje programy na podporu diverzity, CSR, work-life balancu zaměstnanců nebo na podporu efektivní spolupráce napříč firmou.
Termín: 22. ledna 2020
Čas: 15:00 - 18:00 hod (včetně 15 minutové přestávky)
Jaká by měla být vaše úroveň? Pro začátečníky a mírně pokročilé
V ceně kurzu: zápisník, psací potřeby
Místo konání: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, Praha 5
Lektorka: Natálie Lorencová, více informací na www.natalielorencova.cz
Cena kurzu: 900 Kč vč. DPH