Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery
ONLINE, PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE, BYZNYS, OSOBNÍ ROZVOJ

Umění empatie v týmu aneb EMOČNÍ INTELIGENCE pro managery

středa 10. března od 15:00
Zoom, Online
Vstupenka do mobilu
Cena 330 Vstupenka pro on-line webinář na ZOOM bez dalších poplatků

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

do konce předprodeje 7 dní

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

O akci

On-line webinář na ZOOM ve středu 10. března 2021 od 15:00 do 17:00 hodin.

Ve spolupráci s P-PINK Pardubice

Emoce jsou pro práci managera důležitější mnohem více, než si běžně uvědomujeme… Nejdůležitější je schopnost zvládat své osobní emoce, které sám žiji a následně získat schopnost vnímat emoce u druhých lidí ve svém týmu a podle toho individuálně adaptovat svou komunikaci. Ano, osobnost managera nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu!

Obsah školení - webináře:

  • Mysl a mozek a vědomí a koncentrace
  • Typy emocí  a jak je definovat
  • Neverbální signály a jak je interpretovat
  • Sebeobraz a zpětná vazba - jak ji poskytovat
  • Hierarchie hodnot a etiko terapie
  • Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
  • Kompetence emoční inteligence - umění individuální empatie
  • Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
  • 6 klíčových vlastností empatického managera


Představení - Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz
 

  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
  • Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě  - školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
  • Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
  • Realizované vzdělávací programy 

JAK WEBINÁŘ FUNGUJE?

— Přihlašování levou zadní: Na webinář se můžete připojit přes svůj telefon anebo notebook, nepotřebujete k tomu žádné další technické vybavení.

— Před konáním webináře vám v den jeho konání na e-mail pošleme odkaz, přes který se na webinář lehce připojíte. Pokud si vstupenku zakoupíte v den konání webináře, odkaz vám zašleme půl hodinu před jeho začátkem.

— Zážitek pro aktivní i pasivní posluchače: Do webináře se můžete aktivně zapojit a klást otázky, ale zároveň je určený i pro ty účastníky, kteří chtějí raději jen poslouchat.

 

VÝHODY WEBINÁŘE:

— Zúčastnit se ho můžete z pohodlí vašeho domova anebo kanceláře.

— V nejbližších dnech po uskutečnění webináře dostanete záznam, který vám bude k dispozici po dobu 30 dní.

— Efektivnější využití vašeho času bez potřeby cestovat.

— Možnosti klást otázky a komunikovat s lektorem webináře.

— Na jeden vstup se může zúčastnit celá rodina.

Odpovědi na často kladené otázky naleznete zde: bit.ly/OtazkyOdpovediCZ