Předprodej byl ukončen

#suHR webinář: Výběr a implementace databáze kandidátů (ATS)
ONLINE, PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE, OSOBNÍ ROZVOJ

#suHR webinář: Výběr a implementace databáze kandidátů (ATS)

úterý 15. června od 18:00
Zoom, Online

O akci

Výběr a implementace databáze kandidátů (ATS)


Webinář pod vedením Michaely Höferové a Pavlíny Schuster pokryje vše pro změnu nebo nasazení nové databáze kandidátů (Applicant Tracking System) ve firmě. Vše od výběru vhodného software, tvorby business case pro změnu ATS, seznam požadovaných funkcí, testování a demo hovory, implementace a post-implementace. Řečnice poskytnou také tipy a triky, které mají v čerstvé paměti, když měnily ATS v Kiwi.com.

 

Co se na webináři dozvíte?

  • Jak zjistit, že je potřeba změnit/nasadit nové ATS
  • Jak zpracovat výzkum na business case, že je nové ATS třeba
  • Jak si určit, které funkce v ATS jsou "must-have" pro danou firmu
  • Jak si naplánovat demo calls a na co se u nich ptát
  • Koho do změny přizvat (interně jaké týmy)
  • Jak ATS otestovat
  • Jak udělat plán implementace
  • Na co si dát pozor - tipy a triky

 

O řečnicích

Michaela Höferová

Michaela se v HR světě se pohybuje již 6. rokem. Svou kariéru začala v Kanadě na HR/Account Management pozici, kde působila 3 roky, potom si zkusila roli researchera na Novém Zélandě a nyní již 3. rokem je součástí Recruitment týmu v Kiwi.com. Poslední rok se Michaela věnuje spolupráci skolegyní Pavlínou v rámci RecOps týmu, kde pracuje na vyřešení různých problémů, reportů, a procesů jako je automatizace Hiring Requestů, optimalizace procesů, stavění modelů, dashboardů a reportů s HR daty a mnoho dalších.

 

Pavlína Schuster

Pavlína pracuje na pozici Recruitment Analyst v Kiwi.com. Původně  začínala v Community Teamu, který stojí za engineering komunitou code.kiwi.com. Jeden z jejích hlavních úkolů bylo zpracování dat pro komunitní účely. Po roce jsem se přesunula na současnou pozici do nového týmu recruitment operations, kde spolu s Michaelou řeší šechny operativní i projektové části recruitmentu.