Předprodej byl ukončen

Prodej z očí do očí - Ivo Toman
PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE

Prodej z očí do očí - Ivo Toman

úterý 24. května od 18:00
Hotel Globus, Praha

O akci

Žijeme v době internetu 

Podle mnoha lidí je osobní prodej mrtvý dinosaurus. Ivo Toman si to však nemyslí. Nezná ženu, která by si koupila parfém, aniž by jsi k němu přičichla. 

Internet je skvělý, ale není vše. E-learning nezrušil školení, e-book nezrušil knihy a internet nezrušil osobní prodej. Je 15 x pravděpodobnější, že se narodí dvojčata, než že kliknete na bannerovou reklamu na internetu.

Téměř vše, čeho v životě dosáhneme, dosáhneme tím, že někoho osobně přesvědčíme. 30 let se Ivo Toman pohybuje v oblasti osobního rozvoje a osobního prodeje. Ty nejlepší zkušenosti i chyby shrnul do dvouhodinové přednášky:

Prodej z očí do očí 

Informačně nabitá přednáška Prodej z očí do očí má 3 části:

  • Psychologie prodejce
  • Psychologie kupujícího
  • Prodejní techniky - fígle a triky, jak přesvědčíte zákazníka ke koupi.

 

Z obsahu:

  • Co je lepší, než být lepší?
  • Jak se pozvat k zákazníkům?
  • Jaké zákazníkovy smysly rozhodují?
  • Proč je prolamování ledu jen rozšířená hloupost? A co je mnohem lepší? 
  • Proč osnovy prodejního rozhovoru více škodí než pomáhají? 
  • Které znalosti naopak pomáhají?
  • Čím získáte i ztratíte důvěru zákazníka?
  • Jak vám pomůže křivka emocí při prodeji?
  • Co je základní problém při prodeji? Jak ho vyřešíte?
  • Jak dosledovat prodej do konce?
  • Co je na statistických údajích špatné? A jak to napravíte?
  • Jak ovlivníte pocity zákazníků?
  • Jak zvládat námitky?
  • Jaké příběhy a metafory zabírají?
  • Jak malá zlepšení přinesou revoluční výsledky?
  • Jak najít svůj instinkt zabijáka?
  • Jak ovlivňovat primingem a otázkami?
  • Co oči při prodeji z očí do očí?
  • Jak využít fyzický kontakt? 
  • Jak na odlišení a proč?
  • Která slova prodávají?
  • Co prodej zabíjí?

V této přednášce se kromě známých faktů dozvíte i to, co ještě veřejně nikdy neřekl. Na konci přednášky bude prostor na Vaše dotazy.

Chcete se dovědět nejúčinnější triky a strategie, jak prodávat z očí do očí?
Pak se přihlaste ještě dnes.