Předprodej byl ukončen

Jak si dát do pořádku spánek
ONLINE, PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE, OSOBNÍ ROZVOJ

Jak si dát do pořádku spánek

úterý 19. dubna od 19:00
Microsoft Teams, Online

O akci

Jste často unavení, podráždění, úzkostní a máte depresivní náladu? Stává se vám, že jste protivní na své blízké, děti, kolegy nebo třeba lidi, které vůbec neznáte? Máte problémy se soustředit, do něčeho se motivovat a často zapomínáte? Přes všechny snahy hubnout přibíráte a máte podezřele často chuť na čokoládu, nebo večer na alkohol? Všechny tyhle problémy mohou mít jednoho společného jmenovatele – nekvalitní spánek! A jak se takový nekvalitní spánek pozná?

Ráno se budíte unavení a nevyspalí. Večer se vám nedaří usnout, budíte se několikrát za noc, nebo se probudíte příliš brzy ráno, a pak už nemůžete spát. Nekvalitní spánek je často hlavní příčinou našich psychických a někdy i zdravotních problémů. Pro dosažení kvalitního spánku přitom mnohdy stačí jen několik málo změn, a do týdne se můžete probouzet svěží a odpočinutí!

Na našem webináři si proto povíme:

  • Proč je spánek pro nás tak extrémně důležitý
  • Jaký dopad má nevyspání na naši psychickou pohodu a zdraví
  • Proč nevyspalí lidé často tloustnou a zapomínají
  • Jak se mění v průběhu věku náš spánek
  • Proč děti ve školce potřebují spát po obědě a teenageři před půlnocí neusnou
  • Co konkrétně udělat pro to, abychom se dobře vyspali

Pár zajímavostí o spánku:

  • 29 % populace trpí středně vážnou ospalostí…
  • 7,7 % trpí tzv. Excessive Daytime Sleepiness, díky čemuž postrádají psychickou pohodu i fyzické zdraví (ale jen pětina z nich ví, že kvůli nevyspání)…
  • Existuje přes 80 poruch spánku
  • Ženy spí jinak než muži (a taky jinak chrápou :) )
  • Každý třicátý člověk trpí život ohrožující poruchou spánku, kvůli které předčasně zemře, většina o tom neví…
  • Lidé s vážnými psychiatrickými diagnózami obvykle mají problém se spaním
  • Problémy se spaním obvykle vedou k vážným psychiatrickým onemocněním
  • Výrazná část populace vážně onemocní v důsledku špatného spánku

O lektorovi

Martin Zikmund je psychoterapeut a autor projektu 13 hříchů rodičovství. Kromě své soukromé praxe se dlouhodobě věnuje problematice stresu a rezilience a také školením top manažerů v oblasti duševního zdraví. Významná část problémů, které řeší se svými soukromými i firemními klienty se však točí okolo poruch spánku.

Jak webinář funguje?

  • Využíváme platformu Microsoft Teams, takže připojit se můžete ze svého webového prohlížeče či aplikace Microsoft Teams z počítače, mobilu či tabletu.
  • V den konání webináře vám pošleme na váš e-mail odkaz, přes který se na webinář snadno připojíte.
  • Do webináře se můžete aktivně zapojit, anebo můžete jen pasivně poslouchat, je to na vás :)