Content marketing, aneb Obsah, který prodává
čtvrtek 11. 5. 2017 od 18:00In-Spiro, Praha
Předprodej byl ukončen
Všichni skloňují content marketing neustále a v různých pádech. Jeden ani neví, co všechno si pod tím představit. A hlavně, jak to využít ve svém podnikání.
Přijďte se dozvědět více o síle slov a jak je používat pro svůj prospěch – získat nové zakázky, zaujmout, dát o sobě vědět širší veřejnosti, stát se influencerem.
Obsah:
- Co všechno mít na webu, abyste zaujali?
- Jak napsat nabídku, abyste získali zakázku?
- Chcete, aby o vás psali v médiích?
- Jak psát texty, které prodávají?
- Hledáte pomoc s tvorbou textů a nevíte, podle jakých parametrů si copywritera vybrat?
- Jak sladit komunikaci napříč různými kanály?
- Tipy na nástroje, které vám zjednoduší práci
Workshop povede Mgr. Ripsi Zohrabyan, marketingu věnuje necelých 10 let, z toho 3 roky pracuje na volné noze jako marketingová konzultantka a obsahová strategička. Věnuje se inovacím a novým přístupům v oboru s cílem posunout podnikání a zvýšit prodeje.