Předprodej byl ukončen

Jak na módní PR?
PŘEDNÁŠKA / KONFERENCE, OSOBNÍ ROZVOJ

Jak na módní PR?

čtvrtek 15. listopadu od 10:00
Hauch Gallery, Praha

O akci

Módní PR z pohledu redaktorky, stylistky, píáristky, social media managera, influencerky a designérky. Co dělat, aby byl módní klient vidět v médiích, na Instagramu i na červeném koberci? Jak vytvořit strategii pro prezentaci módní značky na sociálních sítích? V průběhu jednoho odpoledne nám šest odborníků z oblasti módy a médií představí svoji práci, podělí se v 45minutových rozhovorech o své zkušenosti a nechají nakouknout do zákulisí módního PR.

 

PROGRAM:

10:00 Registrace

10:30 Start, přivítání, seznámení

 

11:00 – 11:45 Andrea Jandova (Friendly Friends) / Možnosti módního PR 
Proč by si značka nebo designér měli najmout píáristu, co je jeho práce a přidaná hodnota? Jak rozjet novou značku nebo realizovat perfektní press servis rozběhnutému projektu? Co vše je v módním PR možné a jaké aktivity jsou dnes efektivní představí Andrea Jandová, která se v PR pohybuje přes 15 let. Za tu dobu prošla agenturou i korporátním světem, až zakotvila na volné noze a založila vlastní agenturu Friendly Friends. Zaměření na módní PR spustila spolupráce s Freshlabels, následovalo návrhářské duo CHATTY, label Odivi a pak už velká jména jako Baťa, Converse nebo Dr. Martens. Kromě toho se Friendly Friends postarali o vstup nového módního e-shopu na český trh a to konceptem a realizací eventu, navázáním spolupráce s influencery a PR k launchi značky. O kom je řeč? O About you!

11:45 – 12:30 Lucie Tomišková (Harper's Bazaar) / Jak spolupracovat s módním redaktorem?
Co obnáší práce módního redaktora? Jak si vybírá značky, o kterých píše? Kolik e-mailů denně dostane? Ovlivňuje jeho práci inzerce? Jak může vypadat efektivní spolupráce píáristy s módním redaktorem? Vše prozradí módní redaktorka Lucie Tomišková z magazínu Harper's Bazaar.

12:30 – 13:00 Pauza

13:00 – 13:45 Milena Zhuravlova / Spolupráce stylisty a píáristy
Co přesně dělá módní stylista v rámci spolupráce s médii? Jak si vybírá značky, se kterými spolupracuje? Jak konkrétně oslovit stylistu? Jak fungují zápůjčky a jak budovat dlouhodobé profesionální fungující vztahy se stylisty? Na toto téma vyzpovídáme Milenu Zhuravlovou, která pravidelně spolupracuje s magazíny jako je Dolce Vita, Harper's Bazaar, Elle nebo Proč ne?!.

13:45 – 14:30 Šimon Novák (Story TLRS) / Strategie módní značky na sociálních sítích
Jak moc jsou sociální sítě pro módní značku důležité? Jak na sociálních sítích vystihnout charakter značky. Jaké jsou možnosti propagace? Přijďte načerpat inspiraci od těch nejzajímavějších profilů módních projektů na sociálních sítích. Šimon Novák stojí jednou nohou v módním průmyslu a druhou v sociálních sítích. Má za sebou zkušenosti z pražského i londýnského fashion weeku a spolupracuje s úspěšnou značkou DECHEM či českým zastoupením luxusního brandu DIOR. Zároveň už několik let sbírá zkušenosti v reklamních agenturách, kde spravuje SM profily lokálních i zahraničních klientů. Šimon nás provede současnými trendy strategií na sociálních sítích a úspěšnými IG profily módních značek. 

14:30 – 15:00 Pauza

15:00 – 15:45 Lucie Kutalkova (Leeda) / Když je designér sám sobě píáristou
Může dělat PR módní značce jen jedna osoba? A může to být přímo její designér? Jaké jsou nejefektivnější aktivity, když máte málo času a omezené finanční zdroje? Kde začít, když startujete projekt? Jak se naopak udržet v povědomí lidí i novinářů dlouhodobě? Lucie Kutálková je zakladatelkou a designérkou etablované české značky LEEDA, která funguje od roku 2003. Co je pro značku charakteristické? Minimalistický design, propracované detaily, variabilita a kvalitní materiály. A také to, že Lucie je svým vlastním píáristou. Ve 45 minutovém rozhovoru prozradí, jak může dělat PR módní značky přímo její designér.
 

15:45 – 16:30 Markéta Bártová (Influencerka) a Eva Balaštíková (ANSWEAR) / Spolupráce s influencerem 
Chceme pro vás spolupráci s módními Influencery probrat opravdu důkladně a ze všech stran. Proto bude nejlepší si pozvat do rozhovoru bloggerku i jejího klienta. Na závěr dne vás tedy čeká diskuse s bloggerkou Markétou Bártovou a Evou Balaštíkovou z módního obchodu Answear. Probereme s nimi spolupráci s Influencery od A do Z.

16:45 – 17:45 Speed dating
15minutové osobní konzultace s Šimonem Novákem a Lucií Kutálkovou.

16:45 – 18:00 Networking u vína

18:30 Konec akce

 

 

Více informací

 

CENA:

1 490 Kč (1. vlna prodeje – 20 vstupenek)

1 990 Kč (2. vlna prodeje – 45 vstupenek)

(Cena zahrnuje občerstvení a nápoje)

 

DOKLAD O ZAPLACENÍ:

Doklad o zaplacení vstupenky skrze smsticket.cz si můžete vyžádat na e-mailu info@smsticket.cz. V případě, že požadujete fakturu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

 

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mailu piaristi@piaristi.cz.

 

NEWSLETTER:

K odebírání novinek o programu kurzů od PIARISTŮ se můžete přihlásit zde: http://kurzy.piaristi.cz/info.