Předprodej byl ukončen

PR Workshop: Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět
WORKSHOP

PR Workshop: Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět

středa 26. února od 15:00
Impact Hub, Praha

O akci

JAK ZORGANIZOVAT AKCI A DÁT O NÍ VĚDĚT?

Pro koho je workshop určen?

Určeno všem, jednotlivcům i organizátorským týmům, kteří chystají nebo již organizují firemní či soukromé akce, asistentkám, personálním pracovníkům, PR specialistům, podnikatelům a podnikatelkám, začínajícím event manažerům a všem, kteří by rádi v oboru pracovali.

CÍL:

EVENT MANAGEMENT

  • ujasníte si, co je cílem eventu, kdo je cílová skupina a zda je koncept pro cílovku vhodný

  • uděláte si představu, jak sestavit organizační tým, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli

  • zjistíte, kde a podle čeho vyhledat správnou lokaci, jak zajistit techniku

  • časový harmonogram příprav - co je třeba zajistit a jak to udělat

  • catering, náplň eventu a jeho efektivita. Tipy kde se inspirovat.

  • sestavení rozpočtu a na co je třeba při jeho tvorbě myslet

  • ukážeme si nejčastější organizátorské chyby a tipy jak eliminovat většinu potencionálních problémových situací. Na co se připravit a jak. I drobnost mohou návštěvníci nebo management hodnotit negativně.

PROPAGACE AKCE

  • jak sepsat pozvánku, tiskovou zprávu a jak vybrat vhodné komunikační kanály

  • propagace akce na sociálních sítích, v online a tištěných médiích

  • jak sestavit komunikační kampaň akce - kdy a co kam poslat

BONUS: ze semináře si odnesete konkrétní časový plán příprav, kontakty na prověřené dodavatele.

Přednášející: Natálie Lorencová, www.natalielorencova.cz

Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří komunikační strategie nadnárodním korporacím, větším a menším firmám i jednotlivcům. Ve své profesi plně využívá zkušeností získaných jak z působení v top managementu korporace, tak i na straně agentury či médií. Specializuje se na vnitřní / interní komunikaci, interní PR vzdělávání a interní online komunikační nástroje.  V roce 2007 byla nominována na celosvětové ocenění Excellence Award v kategorii interní komunikace. Navrhla a realizovala řadu úspěšných externích a interních eventů od celonárodních vzdělávacích projektů v České republice a na Slovensku přes sportovní události až po vánoční setkání nebo akce pro děti.

Kromě toho je autorkou řady úspěšných komunikačních kampaní v českých médiích pro značky i projekty. Do jejího portfolia patří například značky Schwarzkopf, Persil, Palmex, Silan, Taft, Fa, Gliss Kur, Got2be, Syoss, Schauma, Palette, Vademecum, Kadeřník roku, Jágr Team, Stavební spořitelna České spořitelny, atd.

Kromě perfektní orientace na mediálním trhu a schopnosti poskytnout svým klientům kompletní PR servis je expertkou na komunikaci značek, startupů a vnitřní komunikaci ve firmách. Úspěšně implementuje programy na podporu diverzity, CSR, work-life balancu zaměstnanců nebo na podporu efektivní spolupráce napříč firmou.

 

Více informací

Termín: 26. února 2020

Čas: 15:00 - 18:00 hod (včetně 15 minutové přestávky)

Jaká by měla být vaše úroveň? Pro začátečníky a mírně pokročilé

V ceně kurzu: zápisník, psací potřeby

Místo konání: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, Praha 5

Lektorka: Natálie Lorencová, více informací na www.natalielorencova.cz

Cena kurzu: 900 Kč vč. DPH