Mystery shopping z pohledu zákazníka
ONLINE, BYZNYS, WORKSHOP

Mystery shopping z pohledu zákazníka

úterý 29. června od 9:00
Zoom, Online
Vstupenka do mobilu
Cena 390 bez dalších poplatků

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

do konce předprodeje 7 dní

Zaplatit můžeš kartou, převodem nebo PayPalem

O akci

Mystery shopping - podporujte spokojenost svých zákazníků!

On-line webinář na ZOOM v 
úterý 29. června od 9:00 do 11:00 hodin

Ve spolupráci s P-PINK Pardubice

Odhalte včas slabé stránky svých prodejců

Nároky zákazníků stále rostou a v rámci nákupního procesu zákazníka je výkon prodejce klíčovým okamžikem pravdy, který rozhodne o spokojenosti zákazníka nebo jeho nespokojenosti… Nenechte nic náhodě a snažte se včas předejít negativním recenzím na Internetu a na sociálních sítích.


Obsah školení - webináře:

  • Typologie osobnosti prodejce
  • Nákupní proces zákazníka a komunikační kanály
  • Cílová skupina zákazníků
  • Cíle výzkumu dle SMART
  • Cílová skupina - vlastní firma a nebo konkurence
  • Jak neodhalit mystery shoppera - typická rizika
  • Jak kontrolovat mystery shoppery?
  • Je lepší interní výzkum a nebo outsourcing výzkumné agentury?
  • Co vše lze hodnotit a co je subjektivní
  • Jak vyhodnotit a prezentovat získaná dat
  • Návaznost v oblasti vzdělávání prodejního týmu - prodejní argumentace
  • Jak “prodat” získaná data prodejnímu týmu

Termín: úterý  29. června 2021 od 09:00 do 11:00 hodin.
 
— Před konáním webináře vám v den jeho konání na e-mail pošleme odkaz, přes který se na webinář lehce připojíte. Pokud si vstupenku zakoupíte v den konání webináře, odkaz vám zašleme půl hodinu před jeho začátkem.

Představení - Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz


„Značky jsou budovány kolem příběhů.“  Bill Dauphinais

  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře
  • Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
  • Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě  - školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…
  • Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU
  • Nyní se věnuje přes 12 let jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe
  • Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků jako marketingový konzultant
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
  • Realizované vzdělávací programy - https://www.goodideas.cz/creative-workshops/JAK WEBINÁŘ FUNGUJE?

 

— Přihlašování levou zadní: Na webinář se můžete připojit přes svůj telefon anebo notebook, nepotřebujete k tomu žádné další technické vybavení.

— Před konáním webináře vám v den jeho konání na e-mail pošleme odkaz, přes který se na webinář lehce připojíte. Pokud si vstupenku zakoupíte v den konání webináře, odkaz vám zašleme půl hodinu před jeho začátkem.

— Zážitek pro aktivní i pasivní posluchače: Do webináře se můžete aktivně zapojit a klást otázky, ale zároveň je určený i pro ty účastníky, kteří chtějí raději jen poslouchat.

VÝHODY WEBINÁŘE:

— Zúčastnit se ho můžete z pohodlí vašeho domova anebo kanceláře.

— V nejbližších dnech po uskutečnění webináře dostanete záznam, který vám bude k dispozici po dobu 30 dní.

— Efektivnější využití vašeho času bez potřeby cestovat.

— Možnosti klást otázky a komunikovat s lektorem webináře.

— Na jeden vstup se může zúčastnit celá rodina.

Odpovědi na často kladené otázky naleznete zde: bit.ly/OtazkyOdpovediCZ